Thursday, July 16, 2015




Kiedy po raz pierwszy znalazłam przepis na lody wegańskie, uderzyła mnie fala pozytywnego szoku! To nawet prostsze, niż lody tradycyjne! Czemu? Ponieważ wększość lodów wegańskich przyrządza się na bazaie bananów, po czym dodaje się całą resztę naszych wariacji, według smaku i koloru.

Mając ochotę na swoje ulubione lody o smaku "Japońskiej Zielonej Herbaty" (Matchy), poddałam się na 5 minut mojej diecie i pobiegłam do pobliskiego supermarketu. A to, co udało mi się potem stworzyć za pomocą zwykłego blendera, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. 



Co przygotować?
- obrany, mocno dojrzały banan (zamrożony) 
- mleko sojowe bez cukru (ok. 100 ml)
- jedną, czubatą łyżkę masła kokosowego 
- jedną, płaską łyżeczkę proszku Matcha



Co robimy?

1. Wrzucamy wszystkie składniki do blendera i miksujemy do osiągnięcia jednolitej masy.
2. Wlewamy do miseczki i wsadzamy na dwie godziny do zamrażarki.

GOTOWE!





Osobom, które uwielbiają połączenie goryczki ze słodyczą, proponuję dodać czubatą łyżeczkę proszku z zielonej herbaty. Dla osób, będących na diecie, polecam zmniejszyć porcję masła kokosowego o pół.





Categories:

0 comments:

Post a Comment